ChampionBeautyCollege ChampionBeautyCollege .

ChampionBeautyCollege

چرا اكستنشن مو انجام دهيم؟ ۷ مزيت اكستنشن مو

موهاي افراد يكي از اجزاي كليدي در جذابيت و نوع شخصيت آن‌ ها به شمار مي‌ روند. در واقع فرم، رنگ و حتي نوع آرايش موها يكي از بارزترين ويژگي‌ هاي شخصيتي شما را بروز مي ‌دهد. به همين سبب بسياري از افراد ساليانه هزينه زيادي را بابت خدمات و محصولات مراقبتي مو پرداخت مي ‌كنند. به علاوه اغلب خانم‌ ها مدام درصدد شناسايي مدل‌ هاي جديد رنگ و مش هستند. آنها از اين طريق بهترين رنگ مو را براي چهره خود پيدا مي كنند.

اما مسلما نمي ‌توانيد مدام رنگ يا مدل موهايتان را تغيير دهيد، تا به بهترين نتيجه ممكن برسيد. رنگ و دكلره كردن مداوم موها ممكن است آسيب ‌هاي جبران ناپذيري براي سلامت موهايتان داشته باشد. يكي از بهترين روش ‌ها براي آزمايش انواع مدل ‌ها و رنگ موها، استفاده از اكستنشن مو است. اكستنشن مو در واقع ساده ‌ترين روش براي افزايش حجم، طول و يا تغيير رنگ موهايتان است. به علاوه امروزه رواج بيش از اندازه لوازم آراستن مو، منجر به گسترش و تنوع بسياري در اين محصولات شده‌ است. بنابراين بي شك مي‌ توانيد اكستنشني مطابق با سليقه و چهره خود پيدا كنيد. اما شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه چرا اكستنشن مو انجام دهيم؟ در اين مقاله به اين سوال پاسخ مي دهيم. سپس به ۷ مزيت اكستنشن مو مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

۱- افزايش حجم، سايز و ضخامت موها

يكي از مهم ‌ترين مزاياي اكستنشن مو افزايش حجم و سايز موهاي شماست. اگر درصدد بلند كردن موهاي كوتاه خود باشيد، استفاده از اكستنشن بهترين و سريع‌ ترين راه حل ممكن است. در واقع با استفاده از اكستنشن مو در كمتر از چند دقيقه سايز موهاي ۲۰ سانتي خود را به ۴۰ سانت  يا بيشتر افزايش مي ‌دهيد. به علاوه اگر اكستنشن‌ هاي با كيفيتي تهيه كنيد، مي‌ توانيد به راحتي حجم و ضخامت موهاي نازك خود را بهبود ببخشيد و به جذابيت موها بيافزاييد.

۲- صرفه جويي در وقت

اگر روزانه وقت زيادي براي نگهداري و آرايش موهاي خود نداريد، اكستنشن مو انتخاب ايده‌ آلي برايتان خواهد بود. امروزه انواع مختلفي از اكستنشن‌ موي مصنوعي يا اكستنشن موي طبيعي در بازار موجودند، كه مي ‌توانيد به راحتي به موهاي خود اضافه كنيد. به اين ترتيب در كمتر از چند دقيقه ظاهري بي نقص و زيبا براي خود به وجود مي‌ آوريد.

۳- تغيير و ايجاد تنوع

اگر شما هم در زمره افرادي هستيد كه از تنوع بخشيدن به موهايتان لذت مي ‌بريد، اكستنشن مو انتخاب مناسبي برايتان خواهد بود. با استفاده از اين محصولات به راحتي مي‌ توانيد موهايتان را به مدل ‌هاي مختلفي از جمله بلند، لايه لايه، مجلسي، با هايلايت‌ هاي رنگي، فر، صاف و هر مدل يا رنگي كه بخواهيد تبديل كنيد.

به علاوه نيازي نيست نگران آسيب‌ رساندن به موهاي خود باشيد. اكستنشن ‌ها، موهاي شما را از آسيب ‌هاي حاصل از مواد شيميايي مانند دكلره در امان نگه مي ‌دارند. مهم نيست چه مدل مويي با چه سايزي و چه رنگي را در ذهن داريد. هر كدام را بخواهيد در كوتاه ‌ترين زمان و با كيفيت عالي به دست مي ‌آوريد.

از آنجايي كه ريموو اكستنشن مو در بسياري از روش ها بسيار ساده است، پس به راحتي مي توانيد هر زمان كه اراده كنيد آنها را تغيير دهيد.

 

۴- مخفي كردن موهاي بد فرم

بدون ترديد همه افراد حداقل يك بار در طول زندگي خود از تغيير مدل موهايشان ناراضي بوده ‌اند. حتي اگر از بهترين آرايشگاه و حرفه ‌اي‌ترين آرايشگر دنيا هم استفاده كنيد، باز هم ممكن است از مدل يا رنگ موهايتان ناراضي باشيد. در اين مواقع اكستنشن مو يك راه حل فوري براي خلاص شدن از موهاي ناهماهنگ شماست. بنابراين اگر براي حاضر شدن در جمعي از موهاي خود احساس شرمساري داريد، كافيست سري به فروشگاه ‌هاي اكستنشن مو بزنيد. به اين ترتيب حتي اگر وحشتناك ‌ترين موي دنيا را هم داشته باشيد، با استفاده از اكستنشن ظاهري فوق العاده پيدا مي‌ كنيد.

۵- هايلايت بدون دكلره

با استفاده از اكستنشن مو ديگر لازم نيست موهايتان را با آسيب‌ هاي مواد شيميايي حاصل از رنگ و دكلره به مخاطره بياندازيد. كافيست از اكستنشن‌ هاي موقت يا كليپسي استفاده كنيد و هر رنگي مي ‌خواهيد به موهايتان ببخشيد.

۶- داشتن ظاهري متفاوت

شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده كه سلبريتي‌ ها چگونه هر بار با يك ظاهر متفاوت در صحنه حاضر مي .شوند. بي شك همه افراد تمايل دارند كه در هر موقعيتي ظاهر و تيپي جديد داشته باشند. در واقع چاره اين كار فقط به دست اكستنشن مو است. اكستنشن‌ هاي با كيفيتي كه امروزه در بازار موجودند، با ظاهر طبيعي خود به راحتي مي ‌توانند در ميان موهايتان گم شوند. بنابراين براي تغيير ظاهر شما در هر موقعيتي كارآمد هستند. اين افزونه‌ هاي منحصر به فرد بدون هيچ ماده شيميايي در كمترين زمان ممكن ظاهرتان را تنوع و جذابيت مي‌ بخشند. اگر مي ‌خواهيد تارهاي رنگي به لابه لاي موهايتان بيافزاييد، يا سايز و حالت آن‌ها را عوض كنيد، اكستنشن مو انتخاب مناسبي برايتان خواهد بود. به اين ترتيب در هر مجلسي مي‌ درخشيد. 

۷- همراهي با مد روز

با استفاده از اكستنشن مو، هميشه به روز و بر اساس مد پيش مي‌ رويد. اگر شيفته مد و ترندهاي روز هستيد و يا فقط براي چند روزي نياز به تنوع داريد، اكستنشن مو راه حل مناسبي به نظر مي‌رسد. در واقع اكستنشن با ظاهر به روزي كه برايتان مي‌ آفريند، قدرت و اعتماد به نفس را به شما هديه مي ‌كند.

آموزشگاه آرايشگري رز سرخ با مجوز فني حرفه اي و با ضمانت يادگيري حرفه اي براي ورود به بازار كار در رشته هاي آموزش اكستنشن مو، آموزش ليفت ابرو و .... هنرجو مي پذيرد. براي اطلاعات بيشتر به سايت rosesorkh.com مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۱۹ توسط:زهرا رمضاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :