ChampionBeautyCollege ChampionBeautyCollege .

ChampionBeautyCollege

آموزش كامل زاويه دار كردن صورت و ترقوه با آرايش

زاويه سازي صورت شگردي است كه اخيرا در ميان جوانان به شدت باب شده‌است. 

حتي بسياري از افراد به اين منظور به عمل‌هاي جراحي رو آورده‌اند. عده‌اي هم روش هاي زيبايي مانند استفاده از فيلر را در پيش گرفته‌اند. اما راه ساده‌تري هم براي زاويه سازي صورت وجود دارد كه نياز به عمل‌هاي جراحي گران قيمت ندارد. در گريم و ميكاپ با استفاده از كانتورينگ و هايلايت مي‌توانند به راحتي با برجسته سازي خطوط فك و استخوان‌هاي گونه در زاويه سازي صورت موثر واقع شوند. به اين ترتيب بدون ريسك عمل‌هاي جراحي و پرداخت هزينه‌هاي گزاف، از ظاهري جذاب برخوردار مي‌شويد. در ادامه ي اين مقاله به نحوه ي زاويه سازي هر يك از اجزاي صورت مي پردازيم.

اگرچه شايد كانتورينگ در ابتدا پيچيده و دشوار به نظر برسد. اما در واقع اين گونه نيست. تمام چيزي كه براي اين روش نياز خواهيد داشت، هايلايتر، كانتور و كمي پودر فرم دهنده است. پودر فرم دهنده مانند سايه چشم است و بايد با تناژ طبيعي پوست شما هماهنگ باشد. اين پودر براي افزودن عمق در نقاط خاص چهره استفاده مي‌شود. البته مي‌توانيد از سايه چشم هم به عنوان پودر فرم دهنده استفاده كنيد. همچنين استفاده از فانديشن يكي دو درجه تيره‌تر از پوست خودتان هم ميسر است. فقط توجه داشته باشيد كه بهتر است محصولات آرايشي را انتخاب كنيد كه به خوبي روي پوست شما مي‌نشيند. بنابراين از مصنوعي شدن چهره خود جلوگيري مي‌كنيد و جلوه طبيعي‌تري به پوست خود مي‌بخشيد.

باريك كردن بيني:

از ديگر عوامل مهم در زاويه سازي صورت، توجه به فرم بيني است. براي كانتورينگ بيني دقت و حساسيت زيادي به خرج دهيد. سعي كنيد از سايه‌هاي بسيار طبيعي استفاده كنيد. زيرا بيني شما همواره در معرض ديد بيشتري قرار دارد. بنابراين اگر كانتورينگ بيني بيش از اندازه باشد، غير طبيعي به نظر مي‌رسد. براي كانتورينگ بيني، ابتداي ابروهاي خود را به عنوان خطوط راهنما استفاده كنيد. كافيست دو هايلايتر موازي از ناحيه شروع ابروهايتان به سمت پايين بيني بكشيد. ايجاد اين خطوط موازي در دو سوي بيني، به باريك‌تر ديده شدن بيني كمك بسزايي مي‌كنند. در ادامه كمي پودر فرم دهنده يا پودري كه يك درجه از رنگ طبيعي پوستتان تيره‌تر باشد، به نوك بيني خود بزنيد. در انتها خطوط را با هايلايتر محو كنيد تا يكدست شده و طبيعي‌تر به نظر برسند.

برجسته كردن استخوان‌هاي ترقوه:

اگرچه امروزه زاويه سازي صورت رواج زيادي پيدا كرده‌است. اما موضوع به همين جا ختم نمي‌شود. برجسته سازي استخوان‌هاي ترقوه هم از جمله روش هايي است كه اخيرا ترند شده. به هر حال همه افراد استخوان‌هاي بيرون زده و برجسته‌اي ندارند. اما با كانتورينگ حتي برجسته كردن استخوان‌هاي ترقوه هم ميسر شده‌است. به اين منظور كافيست با استفاده از مقداري پودر براق كننده، قسمت بالاي استخوان‌هاي ترقوه را براق كنيد. بخش‌هاي زيرين استخوان‌ها را هم با استفاده از كانتورينگ تيره‌تر كنيد. به اين ترتيب نقاط تيره تر حس گود افتادگي و نقاط روشن‌تر حس بيرون زدگي را القا مي‌كنند. انگار استخوان‌هاي ترقوه بيرون زده‌اند. فقط فراموش نكنيد كه خطوط بين مرز تيره و روشن را به خوبي محو كنيد تا ظاهر طبيعي‌تري داشته باشند.

آموزشگاه آرايشگري رز سرخ با مجوز فني حرفه اي و با ضمانت يادگيري حرفه اي براي ورود به بازار كار در رشته هاي آموزش خودآرايي، آموزش آرايش و پيرايش، آموزش گريم و ميكاپ و …. هنرجو مي پذيرد. براي براي اطلاعات بيشتر به سايت rosesorkh.com مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۳۶ توسط:زهرا رمضاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :