ChampionBeautyCollege ChampionBeautyCollege .

ChampionBeautyCollege

هيالورون پن، معجزه اي در تزريق ژل

هيالورون پن يكي از جديدترين فناوري هاي اختراع شده در زمينه زيبايي مي باشد. با اين روش ديگر نيازي نيست از روش هاي تهاجمي براي زيبايي استفاده كنيد.روز به روز شاهد پيشرفت دانش بشري در زمينه هاي مختلفي هستيم، هيالورون پن هم يكي از اين دانش ها مي باشد.

اين دستگاه يكي از انواع دستگاه هاي تزريق به شمار مي رود و بدون درد و خونريزي مي باشد. از هيالورون پن براي زيباسازي و درمان بيماري هاي پوستي استفاده مي كنند. اين دستگاه در دهه هاي پيش توليد شده ولي به تازگي از آن استفاده زيادي مي كنند. هيالورن پن، معجزه اي در تزريق ژل محسوب مي شود. هيالورون پن چيست و چه كاربردهايي دارد؟ در اين مقاله قصد داريم به اين سوالات پاسخ دهيم. با ما همراه باشيد.

هيالورون پن چيست و چه كاربردهايي دارد؟

هيالورون پن چيست؟

هيالورون پن يكي از دستگاه هاي زيبايي پوست به شمار مي رود كه بدون درد و جراحت مي باشد. اين دستگاه با عملكردي كه دارد،هيالورونيك اسيد را به پوست مي رساند. روش رساندن اين ماده به پوست كاملا غير تهاجمي مي باشد و با فشار هواي بالا اين كار انجام مي گيرد. موادي كه با اين دستگاه بايد وارد پوست شود، به ذرات بسيار ريزي كه آن را ميكرو نانو مي نامند تبديل مي گردد. اين مواد با فشار زيادي وارد لايه هاي پوست مي شوند.

دستگاه هيالورون پن بدون نياز به سوزن مي باشد و هيچگونه خطاي انساني در آن رخ نمي دهد. بسياري از روش هاي زيبايي ديگر داراي خطاي انساني هستند. اين روش داراي خطاهايي مانند پخش شدن مواد و گلوله شدن آن را ندارد. به همين دليل است كه در سال ۲۰۱۷ اين دستگاه را به عنوان بهترين و مناسب ترين دستگاه تزريق ژل شناختند. از همان سال هم استفاده از هيالورون پن بسيار افزايش پيدا كرد و آموزش تزريق ژل با هيالورون پن رونق گرفت.

عملكرد هيالورون پن چگونه بوده است؟

 

 شيوه هاي درماني زيادي وجود دارد كه امروزه در صنعت پزشكي از آنها براي زيباسازي پوست استفاده مي شود. هر يك از آن شيوه ها عملكرد منحصر به فرد خود را دارند. برخي از آنها نتايج مثبتي دارد و برخي از آنها نتايج چندان مثبتي ندارند. يكي از حقيقت هايي كه بايد با آن آشنايي داشته باشيد اين است كه روش هاي ديگر، با درد و خونريزي همراه هستند. برخي از آن روش ها به قدري خطرناك است كه امكان دارد مويرگ هاي صورت پاره شود. چرا كه در آن روش ها خطاي انساني بسيار رخ مي دهد.

با ورود دستگاه هيالورون پن به صنعت زيبايي، تحولي بسيار بزرگ رخ داد. در دنياي زيبايي و جوان سازي پوست، انقلابي عظيم به پا شد و افراد بسياري به آموزش ميكرونيدلينگ و آموزش تزريق ژل با هيالورون پن رو آوردند. از آنجايي كه بسياري از افراد ترس درد و خونريزي روش هاي ديگر را داشتند از انجام دادن آنها خودداري مي كردند. ولي به اين دليل كه هيالورون پن بدون درد و خونريزي مي باشد به سراغ آن رفتند. و اكنون از طرفداران اصلي اين روش زيبايي به شمار مي روند. ماندگاري ژل تزريق شده با اين روش، بستگي به نوع پوست و موادي دارد كه تزريق مي شود. البته مارك مواد هم اهميت بسيار زيادي در ماندگاري آن دارد.  

كاربرد هيالورن پن چيست؟

 

 

بيشترين كاربرد هيالورون پن براي حجيم سازي لب ها و جوانسازي صورت و گردن مي باشد. بسياري از افراد به دليل همين كاربرد هيالورن پن از آن استفاده مي كنند. از ديگر كاربردهاي بسيار مهمي كه اين دستگاه دارد، مي توان به حجيم سازي گونه ها اشاره كرد. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه هميشه آرزو داشتيد لب ها و گونه هاي برجسته اي داشته باشيد، مي توانيد اين روش را براي زيباسازي انتخاب كنيد. بسياري از روش هاي جراحي و زيبايي را از آنجايي كه درد زيادي دارد فراموش كنيد. سعي كنيد تا حد امكان از روش هاي غير تهاجمي استفاده كنيد.

از دستگاه هيالورون پن براي قرينه سازي صورت هم استفاده بسيار زيادي مي كنند. براي اجراي كانتورينگ صورت با استفاده از اين روش، بدون شك به بهترين نتيجه ها مي رسيد. مراقبت هاي بعد از هيالورن پن بسيار كم مي باشد. با اين حال به شما توصيه مي كنيم كه هر روز ناحيه اي را كه تزريق انجام داده ايد ماساژ دهيد. همچنين بايد بدانيد كه تابش مستقيم نور خورشيد براي شما ضرر دارد و بهتر است از اين مورد پرهيز نماييد. تا چند روز پس از تزريق نوشيدني هايي كه خيلي گرم و سرد هستند را به هيچ عنوان استفاده نكنيد. به تمامي نكات و مراقبت هاي بعد از انجام اين روش عمل كنيد تا نتيجه رضايت بخشي به دست آوريد.

آموزشگاه آرايشگري رز سرخ با مجوز فني حرفه اي و با ضمانت يادگيري حرفه اي براي ورود به بازار كار در رشته آموزش تزريق ژل با هيالورون پن هنرجو مي پذيرد. براي اطلاعات بيشتر به سايت rosesorkh.com مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۴:۲۱ توسط:زهرا رمضاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :