ChampionBeautyCollege ChampionBeautyCollege .

ChampionBeautyCollege

۶ نكته طلايي براي چسباندن مژه مصنوعي

مژه مصنوعي يكي از محصولات آرايشي است كه براي حجم دهي، بلند كردن و فرم دادن به مژه‌ ها استفاده مي ‌شود. چشمان شما نقش مهمي در جذابيت چهره شما دارند. بنابراين استفاده از مژه‌ هاي پرپشت و ضخيم جلوه زيادي به آرايش چهره شما مي‌ بخشد. اما متاسفانه همه افراد آن ‌قدر خوش شانس نيستند كه از مژه‌ هاي بلند و پر پشتي برخوردار برخوردار باشند. به همين سبب استفاده از مژه مصنوعي كمك بزرگي به اين افراد به شمار مي‌ رود.

برخي از خانم ها ترجيح مي دهند به جاي استفاده از مژه مصنوعي از روش اكستنشن مژه استفاده كنند. ولي اين امر بسيار سليقه اي است و افرادي هستند كه نمي خواهند هميشه مژه مصنوعي روي پلك خود داشته باشند. اما چسباندن مژه مصنوعي هم فوت و فن‌هاي خاص خودش را دارد. در واقع فقط با خريد يك جفت مژه مصنوعي گران قيمت نمي ‌توانيد به مژه‌ هاي زيبا و خوش فرم دست يابيد. بنابراين بهتر است پيش از استفاده از اين محصولات آرايشي از ترفندها و نحوه چسباندن آن مطلع شويد. در اين مقاله قصد داريم به ۶ نكته طلايي براي چسباندن مژه مصنوعي بپردازيم. با ما همراه باشيد.

۱- حساسيت ‌هاي پوستي را جدي بگيريد

پيش از اين كه شروع به چسباندن مژه مصنوعي كنيد، بهتر است از عدم وجود حساسيت به اين محصولات اطمينان حاصل كنيد. بسياري از افراد به مواد مورد استفاده در مژه مصنوعي و يا حتي چسب مخصوص آن حساسيت دارند. حساسيت‌ هاي پوستي در بهترين حالت منجر به ايجاد قرمزي، خارش، پف كردن چشم و حتي ايجاد اشك مي‌شود. بنابراين جلوه بدي به ظاهرتان مي ‌بخشد. پس پيش از استفاده از اين محصولات بهتر است از عدم حساسيت به اين محصولات اطمينان حاصل كنيد.

۲- سايز مژه مصنوعي را با پلكتان هماهنگ كنيد

 

بهتر است براي نخستين بار از مژه‌ مصنوعي ارزان قيمتي استفاده كنيد. به اين ترتيب اگر به هر علتي مشكلي در نصب برايشان به وجود بيايد نگران نمي ‌شويد. به علاوه استفاده از محصولات ارزان قيمت اعتماد به نفستان را بالا مي ‌برد. به اين ترتيب دست و دلتان براي خراب شدن محصول نمي‌ لرزد.  پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، آن را روي پلك‌ هايتان قرار دهيد و سايز آن را با پلك ‌هايتان هماهنگ كنيد.

براي اين كار بخش اضافي مژه را با يك قيچي ببريد. اگر تمايل داشته باشيد مي ‌توانيد در انتها از اين بخش اضافي براي گوشه‌ هاي پلك خود استفاده كنيد تا جلوه بيشتري به ظاهرتان ببخشيد. يا مي ‌توانيد از آن براي تاكيد بيشتر روي قسمت ‌هاي خاصي از پلك خود استفاده كنيد.

۳- ترفندي براي بهتر چسباندن مژه مصنوعي

پس از اين كه مژه‌ ها به سايز مورد نظر شما در آمد، مقداري از چسب مخصوص مژه را توسط يك براش يا ابزار مناسب به لبه‌ هاي آن بزنيد. سپس ۳۰ ثانيه صبر كنيد تا چسب كمي خشك شود. در اين مرحله با دقت شروع به چسباندن مژه مصنوعي به بالاي پلك خود كنيد. اين مكث ۳۰ ثانيه ‌اي منجر به از بين رفتن خيسي بيش از حد چسب مي ‌شود. البته سعي كنيد اين زمان بيش از ۳۰ ثانيه نشود. چون در آن صورت خشك مي‌ شود و در نتيجه قابليت چسبندگي خود را از دست مي ‌دهد. در مدت اين ۳۰ ثانيه مژه مصنوعي را خم كنيد تا دو انتهاي آن به يكديگر برسند. به اين ترتيب چسب بهتر روي كل نوار مژه مصنوعي و به خصوص دو انتهاي آن پخش مي ‌شود. اين كار منجر به جلوگيري از بلند شدن مژه از روي پلك مي ‌شود. 

۴- مژه ‌ها را به پشت پلك خود بچسبانيد

سخت ‌ترين قسمت چسباندن مژه مصنوعي همين مرحله است. مژه ‌ها بايد به اندازه كافي به خط پلك و مژه‌ هاي طبيعي شما نزديك باشند كه غير طبيعي جلوه نكنند. اما از طرفي نبايد آن‌ قدر نزديك قرار بگيرند كه در ميان مژه‌ هاي طبيعي گير كنند. براي اين كار يك آينه را به صورت عمود زير صورت خود قرار دهيد. حالا به جاي اين كه مستقيم نگاه كنيد زير چشمي به آينه پايين صورتتان نگاه كنيد. به اين ترتيب انگار چشم‌ هايتان بسته است و پلكتان به خوبي كشيده مي ‌شود.

حالا مي ‌توانيد به راحتي مژه را در محل مناسب خود قرار دهيد. در زمان چسباندن مژه به هيچ وجه چشمان خود را نبنديد. زيرا بستن چشم‌ ها منجر به تغيير فرم چشم ‌ها مي ‌شود. شايد در ابتدا اين كار برايتان دشوار باشد. اما بي شك پس از مدتي به آن تسلط پيدا مي ‌كنيد. اگر قرار دادن مژه ‌ها توسط انگشتانتان برايتان دشوار است، مي‌ توانيد از يك موچين به اين منظور استفاده كنيد.

۵- خط چشم را فراموش نكنيد

براي پنهان كردن نوار بالاي مژه مصنوعي و طبيعي ‌تر جلوه دادن مژه‌ ها از خط چشم يا سايه تيره استفاده كنيد. پوشاندن خط مژه مصنوعي نقش مهمي در طبيعي جلوه دادن مژه‌ هايتان دارد. به اين منظور از يك خط چشم مايع يا سايه مناسب استفاده كنيد و نوار مژه را كامل در زير آن پنهان كنيد تا به گوشه چشمانتان برسيد. در انتها اگر تمايل داريد مي ‌توانيد دنباله خط چشم را هم فرم بدهيد. 

۶- كمي ريمل بزنيد

حالا كه چسباندن مژه مصنوعي تمام شده و خط چشم را هم به خوبي اعمال كرده ‌ايد، مراحل سخت كار را پشت سر گذاشته ايد. اكنون كافيست مقداري ريمل به كل مژه ‌ها بزنيد. به اين ترتيب مژه ‌هاي مصنوعي و طبيعي به يكديگر نزديك ‌تر مي ‌شوند و هماهنگي بيشتري پيدا مي‌ كنند. مراحل چسباندن مژه مصنوعي و آرايش چشمانتان تمام شد. اينك مي‌ توانيد از جذابيت دو چندان ظاهرتان لذت كافي ببريد و در مهماني‌ ها و جمع ‌هاي دوستانه بدرخشيد.

 

آموزشگاه آرايشگري رز سرخ با مجوز فني حرفه اي و با ضمانت يادگيري حرفه اي براي ورود به بازار كار در رشته هاي  آموزش ليفت و لمينت مژه، آموزش اكستنشن مژه و .... هنرجو مي پذيرد. براي اطلاعات بيشتر به سايت rosesorkh.com  مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۱۰ توسط:زهرا رمضاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :